Comeback

Ok.
Nu är jag alltså tillbaka.
Med tvåan.
 
Välkommen in i familjen Nils Eric Ove.
 
Medan karln gick och försökte förbereda sig över att jag eventuellt kunde bajsa på mig under förlossningen*
så försökte en annan hålla ihop några dagar till så att vi hann bli helt klara med vårt nyrenoverade hus på ön.
 
* Denna info kom som en chock för honom när vi skulle få Allie. Alltså bara själva informationen om att man KAN bajsa på sig under en förlossning fick honom ur spel. Jag gjorde inte det dock.. tyvärr. Hade nästan kunnat betala för att få se hur han skulle reagera.
 
I nästa inlägg tänkte jag i alla fall berätta hur allt gick denna gång.
 
Nils visar hur pappa såg ut under förlossningen.
Nä, det känns taskigt att detta ska vara första bilden på Nils.
 
Här visar han istället stolt upp sin smilgrop.
 
Medan ni väntar på att få läsa Nils väg ut så kan ni gå nerför memory lane och läsa om Allies historia (kan hända att inlägget ser lite tokigt ut så ett snabbt tips är att läsa mina inlägg på en dator och inte på mobilen).
 
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback