Första uthängningen

Det är ju nästan på grund av det här som denna blogg fortfarande lever.
Uthängning av karln.
Stackars karl.
 
Vi bodde ju som sagt 2 månader hos svärföräldrarna. Efter 1 månad så åkte de till Spanien så vi var ensamma i huset den sista månaden.
Det märktes.
 
Genast blev han bekväm.
Ni som inte ser vad det är, så är detta alltså en bricka med två använda glas med snorpapper och skräp, en uppäten avokado och tillhörande sked.
Denna stod på sängbordet.
Vägrade röra den.
Till slut möglade avokadon.
Det kliade i kroppen på mig.
Inte plocka bort.
 
Jag började se detta som ett experiment.
Hur länge skulle det stå kvar?
 
Till slut började jag fundera.
Tänk om karln gjorde som jag? Väntade ut mig? Tills att jag plockade undan det.
Vägrar!
 
Efter 1,5 vecka trodde jag att den var bortplockad.
Men icke, den var bara flyttad!
Då insåg jag att han förmodligen inte väntade ut mig.
Den stod där 16 dagar.
Vem tog bort den? 
Jag.
 
Vad ersattes den med?
 
En halvuppäten morot.
Men vart står den då? Undrar ni.
Jo, i badrummet.
I BADRUMMET?!
 
Det enda som jag är nöjd med när det gäller detta är att han åt på den när han hade kommit hem efter en kväll ute. Kanske min hälsohitlerpropaganda börjar sätta sig på honom?
Sen plockade han faktiskt bort den själv.
Efter 1,5 vecka.
Men den hann i alla fall inte att mögla. Tummen upp på det!
 
OBS! Dessa har inget med inlägget att göra och åts upp direkt. Ville bara ha med tummen.
 
Frid
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Han har inte försökt skylla moroten på Allie? Det var tyvärr min första tanke när jag såg bilden (kul för henne liksom o bli indragen). Vilket också betyder att han har samma beteende som jag förväntar mig av en 3åring...haha!

2016-02-05 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback