foodie

Ja, jag är foodie. Jag är en sån där som knäpper kort på maten.
Men hur kan jag inte göra det när karln alltid lagar grym mat?
(Viktigt att notera är att det är jag som har gjort mandel-kokosplättarna på första bilden)
 
Sedan har ju Allie ärvt detta matintresse också.
Och som för många andra kom ångesten efter detta svaga ögonblick.
 
Hon fick ta tag i träningen helt enkelt.
Lite boxning.
 
Lite truppgymnastik och stretch på slutet.
 
Åka fort på snowracern är träning det också. Skratträning åtminstone.
 
Och lite simning på det.
 
Hur gick inskolningen då? undrar ni.
Mycket intryck.
 
Många frågor.
 

Fick en liten dipp mitt i allt, ville helst vara själv. Kunde inte riktigt orientera sig.
Försökte sysselsätta sig med annat så hon slapp alla dessa tankar och funderingar.
 
 
Humöret svängde en hel del också.
 
Men sen vände det.
Toknöjd helt enkelt.
 
Ja, men hur är det med dig då Erika? Undrar ni också såklart.
Jo man tackar som frågar.
Jag hann med ett skidlopp i söndags.
 
Innan det gick jag och chefen på gala. Träffade en snygg kille. Så ser mina torsdagar ut.
 
Jag har konstaterat att jag också blir äldre när systerdottern fyller 18 år.
 
Och hängt ute en del.
 
Frid på er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback