Janne Schaffer

 
Det var jämförelsen med denna bild.
 
 
Nästa bild försökte vi på oss Beyonce från Austin Powers Goldmember.
 
 


Nu har man avverkat första delen av tjejklassikern.
I helgen åkte jag, syrran (Linda), Pernilla och Linda till Tällberg där vi bodde på
Ett fantastiskt mysigt hotell som hade en paketlösning för Tjejvasan.
I paketet ingick två nätter, buffé på fredagen, frukost båda dagarna,
trerätters på lördagen och transfer till och från start och mål.
Vi är supernöjda och servicen var verkligen top notch!
 
 
 
Vi är även nöjda över vår egen insats.
Jag tänker faktiskt skryta med att jag förra året åkte på 3h 22 min och i år blev det 2h 34 min.
Nog för att jag hade Allie i magen första gången men ändå! 
Resten av gänget gjorde sjukt bra ifrån sig också. 
 
Sen kom vi hem och nu står skidorna i förrådet. Klart!
Nästa tur är 10 mil cykel. Man kan ju undra hur långt det är.
 
Helgen innan åkte vi till Övik för att hälsa på mammsen och Lennart.
Allie fyllde då också 6 månader på lördagen.
Hon förväntade sig en överraskningsfest men den kom tyvärr aldrig.
Hon hade valt ut outfit och allt.
 
När festen inte kom, så tog hon saken i egna händer. 
Lite spex och limpa.
 
Ramlösan kom fram.
 
Sen eskalerade det hela.
 
Frid
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback