Bajsmamma

Vilken löjlig rubrik, tänker kanske ni.
 
Men jag har nu insett att jag har blivit den typ av mor som blir glad när ungen skiter. Allie hade nämligen inte bajsat på 4 dagar och i helgen så kom det. 
Det var även karln som fick den blöjan så ni kan ju föreställa er en bild med en förtvivlad panikslagen karl (med inga handskar då han trodde det var en kissblöja) och jag hoppandes, exalterad och blöjengagerad bredvid.
 
Gopruppen. Nu väger hon 4300 gram och är 53,5 cm lång.
 
Jaja, nu skiter hon på som vanligt i alla fall.
 
Damn it.. risken finns att jag också kommer att prata om bajs, blöjor och amning. Men det är ju min vardag just nu. Jag ska kontrollera mig, I promise.
 
Tog min första runda runt Sidsjön i veckan. Snart kan jag börja med längre promenader, woho!
 
Hon har fått massa kärlek också. Här ser det dock ut som de slåss om henne men..
Gunilla fick hålla henne också.
 
Sedan har det inte hänt så mycket. Jag börjar bli frisk från förkylningen typ.. Och i tisdags fick jag en härlig massage!
 
Idag har jag en lunchdate med en hälsovägledarkompis som också kläckt. Sedan en playdate med Kristina och Edvin. Imorgon ska jag käka lunch hos Marika och få träffa deras lilla valp!
 
Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback