Out of the game

Vi var ju med i tidningen för några helger sedan, för er som missade. För jag vet ju att ni har tittat efter oss.
Ser lite halvt smått galen ut nu i efterhand men jaja. Vi ville egentligen ha bilderna i svartvitt men det missades.
 
Vi var till sjukhuset och fotograferade oss, då det var gratis. Alltid en fördel.
Fotografen var väldigt pratglad, vi hann inte riktigt med oss så han svarade på sina egna frågor och vi satt där tysta och snälla medan han försökte få Allies uppmärksamhet till kameran.
 
Efteråt så fick vi välja ut den bild som blev bäst. 
Karln pekade på en bild, men jag tyckte att jag såg wierd ut på den.
Fotografen tyckte det var roligt, att jag kollade mer på hur jag såg ut och inte på Allie, som faktiskt i detta läge, var huvudpersonen.
 
Sedan kom den. Bomben.
"Lilla gumman, du är borta från marknaden ett tag nu bara så du vet, fniss".
 
Ja, inte kommer det vara någon som kollar åt mitt håll nu och tänker "I wanna hit that" direkt. Men det gör inte så mycket (eller?) men det roliga är att skulle karln gå runt med en barnvagn på stan ensam, då skulle han få uppmärksamhet, jajjemän!
För ser man en karl gå runt med en barnvagn på stan så tänker många - "ååh, vad fint, vad han är engagerad". Och så är han snygg på det.
Men från oss mammor flyr karlarna. De får istället panik när det är barn med i bilden.
 
Ja men uttrycket milf då? Undrar ni.
Ja men det blir man inte kallad med en nyfödd och en sambo. Snarare om man har vuxna barn och är singel.
 
Frid

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är och förblir min MILF. Och du är het. Jättehet het het het het het. Haha kommer du ihåg när vi dansade den dansen??

Svar: hahaha ååh vad längesen! :) Puss på dig
Erika Kjellström

2012-11-10 @ 06:09:49
Postat av: Li

Update plz!

2012-11-29 @ 08:34:47
Postat av: Li

Update plz!

2012-11-29 @ 08:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback