Jag är skadad

Efter att jag överraskade karln med Manchester-resan där vi såg Manchester United spela, så har jag ju också börjat "följa" detta lag. Inte lika frenetiskt som karln såklart men nu sitter jag här ensam hemma och tittar på Manchester City - QPR och halvsvettas.

Men varför ser du den matchen?
Jo, för om det blir oavgjort i denna match eller om QPR vinner över City samt att Manchester United vinner över Sunderland så vinner United ligan. Har ingen aning om vilken liga det är men har fattat så långt av karln att denna match är viktig.

Hur vet jag det?
Jo för att han själv varken ser denna match eller den mellan Manchester United - Sunderland som är just nu. Han har inte nerverna för det.
Hur går det då? Undrar ni ju självklart.
Det är 2-2. Oavgjort. Alltså positivt för United. 5 minuter kvar.

Knodden känner mina nerver. Den rockar loss i magen just nu. Den kommer att bli skolad i Uniteds anda, det är oundvikligt.
Denna dress väntar honom/henne.

Kommentarer
Postat av: Johan

Är det frostigt hemma nu? ;) (City mästare efter superdrama)

Postat av: Anonym

det är en tyst och dov stämning

2012-05-13 @ 19:29:50
Postat av: Li

Haha, bodyn, fan va läcker! ^^

2012-05-14 @ 08:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback