I like big butts..

Är det fel att jag försöker lära mig texten till MC Hammers låt "Baby got back", så att jag kan sjunga den för knodden? Precis som Rachel gör till Emma i Vänner. Och så börjar hon skratta.
Så vill jag också att vår knodd ska göra.
Jag lär mig inte hela texten men refrängen i alla fall!
I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
You get sprung, wanna pull out your tough
'Cause you notice that butt was stuffed
Deep in the jeans she's wearing
I'm hooked and I can't stop staring

Sen spårar den ut ännu mer så jag stannar nog där.

Morgonen börjar med en galen katt (Lillan) som vill ut såklart. Sedan kommer hon tillbaka efter några timmar med en..
... domherre. Hon har avancerat i sitt hunting game.
Efter ett antal avsnitt av "New girl" (bra serie, tips!) så for vi ut till Birsta och inhandlade lite grejer till balkongen. Grillen är ren, en terassvärmare är inköpt så nu är ni välkomna att joina oss på balkongen!
Vi hann med en lunch på Ågläntan också. Mys.
Och nu ska jag åka ut och träna tjejerna.
frid

Kommentarer
Postat av: Linda

Terassvärmare, jäklar va gött :D

Du förstår väl att precis som med mössen så kommer Lillan snart komma hem med en levande domherre som du sen får leka jagis med ^^

Härliga bilder från Ågläntan!

2012-05-02 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback