Åre Workout

Japp, i helgen har jag och kollegorna varit i Åre på "Åre Workout".
En träningshelg som var fantastisk!
Massa nya och roliga pass, föreläsningar, relax och grymt väder.
Nu kunde jag inte testa allt men fick se de andra slita och svettas så det var en bra helg helt enkelt.
Det blir definitivt en ny tradition!

I söndags var det Mors dag, och jag "skojade" (läs hintade) med karln på lördagen och undrade om jag också skulle få någon present. Han hade tydligen diskuterat detta med min vän och hans vän på krogen och dessa två menade att jag absolut inte skulle få något förrän jag klämt ut ungen (destroyers!) och han hängde på där.

Men på söndagen fick jag ett mms:
Vilken karl! Tänker ni.
Ja, verkligen. En liten liten premothers gift hade han ordnat, skrev han.
Mhm, vad var det då? Undrar ni.
Han har lagt ribban för Mors och Fars dag... 

Paff blev jag, och väldigt väldigt glad såklart. Nu kan jag ju ta fram olika bakrecept med musik i bakgrund under mammaledigheten. Den här oändliga tiden som jag anser mig komma ha då!
Karln påpekade snabbt att han hade köpt en försäkring på den också. Vad menar han med det?

Då min egen mor inte ville komma hem från Ö-vik så skickade vi systrar ett olivträd till henne. Hon blev glad.
På söndagen grillade vi istället på ön med svärföräldrarna och fick lite fina kort på kusin Hjalmar.
Här hade svärfar blivit skadad av krokodilen som fanns på ängen.

Till helgen är det reunion. Alla 9:onde klassare. Trevligt!
Bjuder därför på första magbilden som togs förra veckan. Tänk, vad tiden går fort.
Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback