A och O

Idag hämtade jag detta troll på dagis.
Det var absolut inga problem. Hon var så glad så.

Däremot failade både jag och karln på de två mest väsentliga delarna som kan vara rätt viktiga att kunna när knodden kommer.

1. Karln fick i uppdrag att sätta fast bilbarnsstolen i bilen. Han gav upp innan han ens försökte och en granne som han aldrig pratat med förut fick göra det istället.

2. Jag sätter för det första fast Saga i bilbarnsstolen med overallen på och det såg rätt tight ut men jaja, hon satt fast. Sedan skulle vagnen in i bakluckan. Det gick sådär.
Till slut får jag be en dagisfröken hjälpa mig att få ihop vagnen. Hon såg ut att vara pensionerad sedan länge men kunde ändå med dessa nymodigheter till vagnar bättre än vad jag gjorde.
FAIL.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror jag måste skicka saga till er ett par gånger innan er knodd kommer så ni får träna lite + då får jag lite mig tid :-P

2012-06-01 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback