Midsummer

Midsommar. Vilket väder! Det enda alla pratar om. Men så är det, vi är bra på att prata väder.
Det var ju en fin dag och vi hade det väldigt trevligt.
Så varför inte visa det i några bilder?




Just nu sitter jag här och tar igen mig efter att ha tagit bort nagellacket på tårna. Djupt andetag, håll andan, dyk ner, pusta 1-2 tår och upp igen för att pausa och inte kräkas i princip. Och ner igen.
Ja det är en mage i vägen.
Nu bävar jag mig lite inför att måla dem igen.

Idag införskaffade jag mig ett par kompressionsstrumpor som jag ska ha på natten, hejdå sendrag hoppas jag.
Bytte om på jobbet idag för att PROMENERA hem. Ja, visst det är lite uppåt men det har inte varit ett hinder förut.
Förut alltså.
Sover sådär just nu då det som sagt är en mage i vägen, så lite slagen känner jag mig på dagarna.
MEN det här är mina enda "krämpor" så jag känner mig ganska tillfreds ändå. 

Väntar på att karln ska komma hem med vattenmelon. Egentligen skulle jag vilja smälla i mig en påse ekologiska salta chips eller den där chokladcheesecaken med chokladbitar i som skriker efter mig i frysen men jag försöker intala mig att vattenmelon och fetaost is my thing. Kanske unnar mig något i helgen.

Jag är inte så extrem med sånt här annars (ja, om ni frågar karln så kanske..). Men klart jag unnar mig på helgerna men då har jag också tränat en del. Detta gör jag inte i samma omfattning nu, så då går det inte att fortsätta i samma spår med kosten heller.
1+1 kan då bli "Jag gick upp 30 kilo när jag var gravid".
Nej nej nej.

Det här var för en vecka sedan. 10 kg upp.




Vi har fått en rök av mor förresten. Och vi har redan testat att röka lax och fläskfilé. MUMS säger jag bara!
Nästa test blir att röka räkor och även potatis.
En riktig sommarhit!
Frid

Kommentarer
Postat av: Li

Kul med bilder! Första bilden var skitsnygg och kubb-bilden klockren :D

2012-06-29 @ 08:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback