Film

Jag har det ganska bra. Karln är rätt öppen för de flesta filmgenrerna, inte den här typen som bara måste se action och thriller. Så jag kan få igenom mina filmval ibland när det gäller gråt- och kärleksfilmer.

DÄREMOT så är både jag och syrrorna såna där som kan se en film flera gånger. Ja, förutsatt att den är bra då. Men det gör inget om det går på TV igen, man hittar alltid något nytt i filmen som man inte tänkt på förut.
Karln kan dock absolut inte se en film igen. Tvärnek. Och det är tråkigt och ganska svårt att hitta nya filmer hela tiden att försöka se. Därför blir det en hel del bio för oss.

Han är så vrång ibland att han vägrar att se filmer som jag har sett förut, men som han inte har sett.
Så därför höll jag tyst när han häromdagen ville se..
Fniss.
Uppvisningen blev inställt idag för tjejerna. Vi skulle volta lite på Esplanaden men regnet ligger i luften, även om det blev sol precis.
Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback