Som Morberg

Vilket deppigt inlägg det blev sist. Men ibland har man såna stunder också.
 
Sitter precis och tittar på nya triss-reklamen där killen i paret har köpt en trisslott till tjejen som julklapp och hon blir sjukt besviken. Hon har däremot köpt en massa klappar till honom.
"Men vi sa väl att vi bara skulle köpa något litet till varandra?" - han.
"Ja men det är ju bara något man säger." - hon.
 
Så bra. Det är ju så man gör. Tror att den andra ska veta vad man tänker.
 
Solsidan har också lyckats pricka in några guldkorn, som uppdateringarna på facebook. Eller instagram. Där man vill framstå som den flitigaste, gladaste, duktigaste, smartaste personen/familjen nånsin.
Sanningen kommer inte hela vägen fram alltid.
 
Men jag gör likadant.
Lägger upp bakbilder och alla mysiga stunder med "Alliesen" eller goda middagar som karln gjort.
Vad ska jag göra med matbilder sedan egentligen?
Men man gör det ändå.
Det är ju kul. 
 
 
Jag kan i alla fall nu meddela att jag kan knäcka ägg med en hand som Morberg efter all bakning man håll på med.
 
Saga sjunger tipp tapp för Allie. Så söta.
 
frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback