God morgon

God morgon, idag är det torsdag.
Ja, jag måste nästan säga det högt för mig själv varje morgon för jag känner mig rätt dagvill. Kanske inte så konstigt då dagarna flyger iväg av att man "inte gör något". Men nog gör man något, man tar ju hand om ett litet knyte som för varje dag blir bara mer sötare, goare, underbarare etc.
Det är inte karln jag pratar om (sorry darling) men den här snyggingen.
 
Ja, visst smälter man lite? Idag fyller hon hela 2 veckor.
 
Det finns fler saker jag är virrig över just nu också. Som vilket bröst jag ammade på sist och vilken tid jag ammade henne.
Min lösning: en gummisnodd på handleden som visar om det är vänster/höger boob som var sist ut och tidsdokumentation på telefon när jag ammade senast. Så får det vara nu ett tag.
 
Och imorse vaknade jag förkyld. Inatt vaknade jag knappt när Allie ville ha krubb, känns sådär. Idag är mitt mission att vila och att se till att hon inte blir sjuk. Good luck!
 
Statusupdate på handskarna: 
Dem är slut, förutom en enda handske som han just nu återanvänder. Förstår inte riktigt varför han kastade dem andra egentligen, kunde bara ha sköljt av dem. Men, får se hur länge han håller ut!
 
Lite fler bilder då.
Lunch hos Kristina, Pär och Edvin.
 
Ny soffa har vi också, superskön och stor!
 
Eyy! Frida-outfit all of it.
 
 
Det blev ett bad igår. Andra gången. Suspekt men mysigt tror jag att hon tycker.
 
Hittade JD i babysittern imorse. Ny favvoplats.
 
Vill lite snabbt tacka alla som varit hit och lämnat massa fina presenter till mig, karln och Allie. Tack!
 
Frid

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken snygg tjej!! Hoppas du kryar på dig, å ang dottern så kommer hon säkert klara sig. Förstå vilket bra skydd hon får av din mat... :) Mys på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback