Fridens

Hallå där!
 
Jag har inte fött. Jag har bara haft lite semester.
Sitter nu och väntar på att karln ska vakna. 
 
Vad har hunnits med sedan jag gick på semester 25 juli? Lite smått och gott.
Grillning i Ströms stuga.
 
Vi hann med Thaifestivalen. Det blev några vårrullar.
 
Åkte till pappsen och smittade ner dem med min hemska influensa.
 
En massa mysiga kvällar
 
Firade fina Frida.
 
Köpte en 50-talslampa på auktion. Vi gick efter att vi vann denna, såg hur nöjd karln blev och insåg då faran att buda på fler grejer. 
 
Mys med Saga och systrarna på Himlabadet
 
Kolla vilken snygging!
 
Hör och häpna.. Bilbingo i Kovland.
Sällskapet gjorde väldigt mycket, vi skrattade en hel del.
 
Och vi har njutit av god mat. Här en intro på hösten, kantarelltoast!
 
Igår fyllde fina Marika år. Jag överraskade med att åka dit och göra frukost. Det var roligt. Och mysigt!
På kvällen gick vi ett gäng på Invito och avnjöt pizza och goda drinkar. Tyvärr är man inte så pigg på kvällarna plus att jag inte fick vara med och dricka dem goda drinkarna så det blev en tidig hemgång.
Detta ska dock kompenseras med en helkväll i höst (Marika!) med vin, drinkar, god mat och skratt!
 

Jag sitter fortfarande i tron om att jag ska gå tillbaka till jobbet om 2 veckor, har ju lite semester nu bara. 
Har inte riktigt landat i att vi snart ska bli föräldrar. Spännande. Och skrämmande.
Inte själva förlossningen men efteråt. 
Jag kommer nog att kick-assa som morsa. Och karln kommer att bli en bra pappa. Inte lika bra som mig såklart men absolut med i ligan :)

Han njuter av semestern, spelar mycket golf och ser till att göra mycket som kanske måste pausas ett tag framöver.
 
Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback