Home alone

Karln är på golfresa och jag är ensam hemma.
För tillfället iallafall.
Imorgon eftermiddag åker jag, Julia och tjejerna till Örebro för Riksmästerskapen. Det ska bli fantastiskt roligt!

Och imorgonbitti ska jag få en massage. Vi vann ju nämligen stregräknartävlingen på jobbet vilket innebar en vinst där vi får ta ut 4 massagetillfällen under arbetstid. Sweet!
Dessutom toppade ju vårt kontor med första, andra och tredje plats.

GBG, Malmö, Stockholm och Fränsta var väl "sådär" glada över vår överlägsna vinst.
Fniss.


Här har ni oss på Vår Ruset. Som vanligt lika bra där också.



Ger er updates över helgen! Nu ska jag gosa ner mig med katterna och läsa lite i Illustrerad Vetenskap.
Jag vet, vad hände där liksom?

frid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback