Virus

Va? Det kom som ett skott.
Började må lurigt under morgonen men försökte tänka bort det.
Gav mig ut på en promenad under lunchen, så det skulle gå bort. När jag är på väg tillbaka börjar jag toksvettas, känner mig svimfärdig och har ont i magen.
Sedan ligger jag på golvet på jobbet med kollegorna runt mig, som ger mig vatten, filtar etc.
Låter väldigt dramatiskt men det var inte sååååå farligt.

Mammsen kom iaf och hämtade mig och nu sitter jag inne, och hånas av det vackra vädret ute. Skulle inte förvåna mig att det hela slutar med att jag får mensen. VA! Vilket hån det skulle vara!

Inget illamående kvar men ont i magen. Hemma en halv eftermiddag och jag klättrar redan på väggarna. Ska bjussa över mamma på kaffe och glass tror jag.

Bildmaraton

Örebro med våra underbara tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback