Gammal och tråkig?

Man kan lätt tro att jag har blivit gammal och tråkig.
Igår var det två fester som ägde rum på varsitt håll. Jag åkte hem redan vid 12-tiden och åt päron och blåmögelost istället.
Jag är ganska säker att båda festernas gäster tyckte att jag var rätt tråkig som gjorde det.
Men jag tycker att jag hade en hel del goda anledningar.

1. Jag ska köra bil idag.
2. Jag har avslutning med mina gympatjejer idag. Man luktar inte sprit inför dem och deras föräldrar.
3. Jag ska snart ut och jogga. Att jogga bakis ger inget.
4. Jag tycker det inte är speciellt kul längre att endast ha syftet att dricka sig full. Jag gillar hellre att dricka några glas vin till en god middag och bli kanske lite salongsberusad.
5. Det är inte värt det dagen efter. Herr Ågren hälsar gärna på då.

Ändå känns det nästan som jag var ut på riktigt igår. Jag är rätt trött i kroppen.
Men jag tror att det beror på en tuff vecka. Hade hand om en hälsovecka med föreläsningar, lunchpass och massage, det har också varit sommarfest och ett födelsedagsfirande.
Riktigt kul men jag behövde lite ledighet efter det.


Jag och Linda myste på SPA för någon vecka sedan.


Jag och karln gjorde en spontantrip till Övik och hälsa på mamma och Lennart.
Här är vår nya fina bil.


En riktig Lennart-klassiker. Tallriken i knät eller under hakan.


Majzan lika avvaktande som vanligt men dock lite busig ändå.


Vi gick på fotboll. Det var tokvarmt.


Vi spelade kubb. Det gick väl sådär. Lite arg var vi men vi försökte vara goda förlorare.
Finns det ens?


Stationsträning som lunchpass.


Fina Frida fyllde år. Vi åt på Dolcetto, mycket gott!


Vi väntar på Eagles.


Vi gick efter Hotel California. Det var tredje låten. Det var lite kallt och regnigt så själva känslan försvann tyvärr.


Vi skrev ett brev till oss själva som vi får öppna om 1 år.


Igår fick jag mysa med Saga. Hon är nog en av de gladaste bebisar jag träffat.

Nu, jogga!

frid


Kommentarer
Postat av: Hellas

Tummen

2011-06-20 @ 09:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback