Blödig

Jag lyssnar antingen på P3 eller Mix Megapol när jag går till jobbet på morgonen.
Imorse blev det Mix Megapol.
Adam ska sluta tydligen.
Gry och Anders hade gjort en låt till honom med melodin från "Om sanningen ska fram" där de sjöng att de skulle sakna honom.

Jag släppte nästan en tår. NÄSTAN. Men ändå, hur kunde det ens ske? Hur kunde jag bli blödig till en låt där de sjöng att de skulle sakna Adams håriga bröst bland annat??
Det har hänt fler gånger, vid väldigt udda situationer. Som till olika artiklar eller nyheterna etc.
Och det kan vara sorgsna och glada tillfällen.

Nej, jag är inte preggo. Så spara era klämmiga kommentarer.

Nu sitter jag och karln och väntar på fint besök. En av dem är verkligen preggo (snygg övergång, i know). Jag har tippat på att hon kläcker imorgon på midsommarafton. Efter att jag sa det så blev hon inte så glad på mig.
Men vadå, sanningen måste ju fram.

Vi ska äta goda ostar och dricka vin. Fira dagen innan midsommarafton. Då Marika + Jens och Anna + André har blivit vuxna och köpt hus så ska de hålla på med sånt. Eller nåt.

Men var är dem då?


Så här såg det ut på en av get-togetherna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback