Mammsen

Karln och jag lekte kock och servitris för mamma, Lennart och två par till för någon vecka sen. Karln daredevlade och gjorde en murkelsoppa, som blev lyckad! Till varmrätt blev det klassikern oxfilé, chevre och svamplasagne, balsamvinägersås och till efterrätt cheesecake med varm hallonsås.



Jag hittade ett favoritspel sen jag var liten.
Men vet inte direkt om det var moraliskt rätt för en 10-åring att sitta och spela:


Sedan råkade jag ju ut för den underbara endagars-magsjukan men lyckades bli okej dagen efter och jag och karln hade bokat in Invito och sen en natt på Knaust.
Vi sover ju gärna på hotell på helgerna. Det är ju kul. Och ekonomiskt.




Så här såg vi ut på kvällen. En snygging och hans gumma.

Vi hade fått ett presentkort på ett Love-paket på Knaust. Etagevåning och champagne och frukter/choklad. Mysigt!




Jaja. Det här var ju ett sjukt tråkigt inlägg.


f r i d

Kommentarer
Postat av: mig själv

du var en jättefin gumma!

Postat av: Li

Haha, gillar komplimangen till dig själv ^^ Läcker våning! Gillade trappan. Men var hade Hellas kockmössan?? Jag såg framför mig honom i vita kläder med kockmössa och dig i nåt snyggt slankt svart serverandes vin med handduk över armen :P

2011-01-19 @ 09:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback