Jag försöker igen..

Hur ska detta år börja tro?
2010 började med att jag skar av en sena och en nerv i handen, nästan eldade upp köket och bröt lilltån.
Kan antingen bli ett värre eller bättre 2011. Spännande!

Karln hade häromdagen fått hem en pärm med tidningsartiklar m.m som hans mor har sparat sen han var liten. Han bjöd på en del, men jag bjuder inte er på alla.







Och så här såg vårt nyår ut.

Vi pimplade på dagen. Eller Jens pimplade själv, för att jag och Marrki blev less då vi var tvungna att gå över hela isen i djupt snövatten.
Sen satt grabbarna där ute och vi satt på kanten.


Trots irritation och spydiga kommentarer så var vi alla glada till slut.




Sen bastade grabbarna och vi snackade tjejsnack.

Marika gjorde iordning försnacksen.


Anna var sjukt sugen på att norpa en. Titta vad lurig hon ser ut.

Sen kom jag på henne, och så försökte hon släta över allt med ett leende.




Marika ville visa att hon hade massa hår på huvudet.


Jag med!


Vi slafsade i oss huvudrätten så snabbt så att jag inte ens hann ta en bild på den.
Så här är efterrätten i alla fall!


Vi ville väldigt gärna få med en klassisk bloggbild.

Andre ville ju gärna vara lite rebellisk istället.


Jens satte igång och dansade.

Och Hellas ville få med Anna.




Gott nytt år för fasiken!

(Började skriva detta inlägg för två dagar sedan. Jag undrade hur detta år skulle börja. Igår ramlade jag nerför trappen. MEN lyckades ta emot mig så inget brutet än! Yiiiha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback