Vilken alla hjärtans dag!

Måste faktiskt vara den bästa alla hjärtans dag hittills.
Känns som att dem bara blir bättre och bättre ju längre man är tillsammans, eller hur?

Dagen börjar med en underbar frukost på sängen, ljus och rosor.


Lite gos och mos och sen dags för arbete.
Under dagen får vi båda ett blombud av "en hemlig beundrare", så alla på jobbet blir jätteavis.



Vi messar söta saker till varandra under dagen och när karln kommer hem (jag slutade före), så har jag tänt ljus i hela lägenheten, förberett för en helkroppsmassage och karln fixar ihop en underbar middag.



Vi tar ett glas vin och sen en kvällspromenad i kylan. När vi kommer in, värmer vi oss med en kopp varm choklad, stora täcken och en film i sängen.

Vilken dag!!!!





























Trodde ni mig?

Vill ni veta hur det egentligen har varit idag?

Jag kliver upp 06.00, äter frukost.
Karln kliver upp 06.30, vi säger hej, och han åker direkt och tränar.
Jag blir försenad och måste ta bussen in för att inte bli sen till jobbet. Hoppar in som extra just nu i receptionen på ett företag så man vill inte vara sen.

Flyter på rätt bra på jobbet. En anställd får ett blombud, jag ringer och berättar det för henne och fixar vas + vatten och ställer buketten på hennes skrivbord.

Karln ringer vid 13-14 och berättar att han kaskadkräkts på jobbet och åker hem.

Jag missar min bikram yoga.

Min present till karln blir blåbärssoppa, skorpor, cola och glass. Jag åker hem och överraskar honom.
Stannar i 20 minuter och åker direkt ut och tränar tjejerna. Dem var grymma som vanligt.
Jag åker från gympan direkt till ett body pump-pass, vägrar att vara hemma.

Sitter just nu så långt som möjligt från karln.

Han sover på soffan och jag ska lägga mig i sängen nu.

Hejsvej



Kommentarer
Postat av: John E

Haha! Käraste Erika, det är sådär ibland... Tyckte faktiskt det lät lite väl smörigt först, så det var en uppfriskande verklighet som följde =)



Postat av: normalin

sjukt roligt gick på det direkt ;D

inte så kul att antikrundan är sjuk men du får hälsa att han ska krya på sig! ses snart i en stad nära dig pöss

2011-02-16 @ 00:17:39
Postat av: Li

Hehe, tänkte först fan vilken najs dag du haft då sen kom jag på att jag träffade dig på Navet ^^ Jag tror jag låtsas som att låtsasdagen hände ist, blev gladare av den :P

2011-02-16 @ 08:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback