Nytt

Sitter och funderar på om jag ska se på The midnight meat train eller I love you Philip Morris.
Inte så svårt val.



Meat train såklart!



Kom hem för 30 minuter sen. Slutade 15.00 från mitt jobb som Hälsokonsult, klev på jobb nr 2 kl 16.00-22.30 och imorgon börjar jag på jobb 3 kl 10.00. Varför utsätter jag mig för detta?
Jo, pengar såklart. När man varit student, då gör man nog allt för att få tjäna pengar igen.

Men jag kan faktiskt erkänna att det är rätt tufft. Men håller kvar mitt flyt genom att tänka att det bara är för tillfället.

Invigde min lilla tekannakopp ikväll iaf.

Den finns att köpa på TAFS (Tant Anci & Fröken Sara), om dem finns kvar då.

Här är några suddiga bilder på det vi orkat göra här hemma.

Lite kryddor och knivar hit och dit.


Men var är den tredje stolen? Undrar ni.

Jo, då Lillan är en hemsk hemsk katt som vill störa oss dagar, kvällar och nätter ut om hon inte får som hon vill, så har vi gjort upp en borg framför dörren. Detta för att hon inte ska krafsa eller hoppa på handtaget bl.a. Det stoppar henne dock inte från att skrika.

Ja, hon är lika evil som hon ser ut. Brukar använda hennes ögon som läslampa, ganska bra faktiskt.


Ett fint sidobord med lite whiskey och roligt.


Vi har äntligen efter 1 ½ år fixat en lampa i sovrummet och börjat med en tavelvägg för att täcka alla hål.


Nej, nu ska jag gotta mig med en hälsotidning i sängen. Tänkte göra en kladdkaka till jobb 3 imorgon, men jag orkar nog inte. Gör den nog till på söndag istället. Ja, jag jobbar då också. Yiiiiha.

Frid vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback