Uttråkad

Jag sitter just nu och väntar på att karln ska komma hem. Men jag vet inte när han kommer hem.
Och han svarar inte.
He's cheating!

Med golfen.
Suck.

Jag är uttråkad... och hungrig.
Får bli ett glas vin. ETT!



Igår lunchade vi ute med klassen. Alla har separationsångest för att vi är klar med sista examinationen och ska nu ut på praktik i 10 veckor. Sen när vi kommer till skolan så är det bara 2 veckor kvar och efter det är vi..
HÄLSOVÄGLEDARE. WOHO!

Trodde inte att det skulle bli värsta dealen med "examen" men tydligen så var det så. Så den 15/12 tar vi examen och respektive + familj får komma!
Marika, ja, du är familj.
Frida, du tar första bästa flyg då va?



Lägger upp en outfitta (fniss) för att göra karln irriterad. Han gillar inte sånt.

Eller.. jag vill ju visa hur cool jag är!
4 st som kom fram och tyckte att min hårfärg var himla fin. Score!
Egoboost on!

Nu till det där vinglaset..

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är världens finaste. Gillar outfits, keep it up!

Postat av: Hellas

Inge jävla outfits!

2010-09-28 @ 08:47:37
Postat av: Frida

mer outfits.

2010-10-17 @ 05:43:42
URL: http://www.fradafashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback