Invigning

Har precis invigt min nya köksassistent som jag fick i födelsedagspresent.
Guess what I'm doing?


Passade på att rosta lite müsli under tiden.

Orostad där men det är havregryn, solrosfrön, mandlar, vatten, lite salt, honung, kanel och kardemumma.

Idag har det varit en väldigt lugn dag.
- Gick upp tidigt imorse och promenerade runt Sidsjön
- Upptäckte kattkräk på överkastet
- Gjorde klar min projektbeskrivning och personliga handlingsplan inför praktiken
- Gjorde klar min nutritionsuppgift
- Cyklade ner till Cattis och åt lite lunch och drack kaffe
- Handlade på vägen hem för att jag skulle baka
- Glömde jäst........ !!!!!!
- Less, uttråkad...
- Sprang ett varv runt Sidsjön och köpte jäst på vägen (på ICA alltså.... inte vägen...)
Och nu sitter jag här och är uttråkad igen.
Karln är och spelar golf såklart.

JD ockuperade min stol. Hon är också hyfsat less. Less på tratten.

Extremt fint väder ute. Sugen på att ta mig ut igen. Då blir det tredje gången jag duschar idag. Det känns konstigt.
Och uttorkande.

Frid

Kommentarer
Postat av: Frida

Skicka?

Postat av: normalin

golfen alltså! inte helt okej, tar ens tid!

2010-09-17 @ 17:40:50
URL: http://normalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback