Frida <3

Det här är mina fina vän Frida.

Hon klev på ett flygplan kl 12.00 idag.
Till USA.
Minst ett år.
Som au pair.

Jag kommer alltså inte få träffa henne på ett år. Eller jo, när jag åker och hälsar på till våren. Det ska bli av.
Imorse 05.30 åkte jag till henne och sa hejdå. Har nog fortfarande inte insett att hon har åkt.
Som om hon kommer hem om 2 veckor.

Men jag är så himla glad att hon har åkt samtidigt. Herregud vad kul hon kommer att ha och vad hon kommer att få uppleva. Jag är faktiskt lite avis. På ett bra sätt.

Hon ska få bo hos en helt underbar familj, verkar det som iaf.
Mamman - gammal gymnast, pappan - danskt påbrå och älskar att laga mat. Bara där har de mycket plus. En amerikansk familj som lagar mat. Ujuj.
Sen ska hon ta hand om en liten prinsessa på 1,5 år.
Få prata engelska i ett år.
Förhoppningsvis gå en danskurs på Sarah Lawrence.
Träffa massa roligt folk.

Ja, jag kommer att sakna henne. Mycket.
Men vi har ju kära skype!
Nu vill jag dock bara att hon hör av sig så jag vet att allt är okej.

Puss vännen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Min finaste Erika! Jag är framme:)

Postat av: Snake

Min kofta!!!!

2010-09-09 @ 10:00:44
Postat av: Frida

tack för lånet filip k!

2010-09-10 @ 05:59:55
URL: http://www.fradafashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback