Tvättnötterna

köpte jag här: Tvåleriet
Samma med läkessalvan och pepparkakstvålen.
Och jag är nöjd med nötterna!
Det blir ju ingen doft men kläderna känns ändå fräscha!



Ikväll har jag varit på middag och basket med mitt andra jobb.
Och så fick man äran att dela ut pris till de två bästa spelarna i båda lagen då..... Såg ut som en dvärg bredvid dem, haha.



Här delar jag ut;

Ser ni mig, ser ni mig???? Erkänn, ni är avis! JOOOO!


Titta vad glad jag är, jag fick skaka hand med Liam! AAAAAAAH!!!


...................................



Jag och karln har ju börjat med en mysmiddag mitt i veckan. Så här såg det ut förra veckan.



Frid.

Kommentarer
Postat av: J e n s

Erika dvärg :)

Hellas. Mysmiddag m gylfen nerdragen :)

2010-10-20 @ 22:07:24
Postat av: normalin

SJUKT NICE KÖK! sjukt att jag inte sett det live. fint iaf hej

2010-10-21 @ 00:17:26
Postat av: mys

SJUKT NAJS KÖN PÅ HELLAS OXÅ

2010-10-22 @ 15:55:26
Postat av: Elin

"ditt andra jobb", men du jobbar ju Ö V E R A L L T!? Så vilket?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback