Jag förklarar dig frisk

I am God.

Karln gick häromdagen och oroade sig. Han var alldeles gul om händerna och de luktade metall.
Gulsot? Har jag gulsot? Vad kan det här vara? Oh no... gick han och tänkte hela dagen.
Han googlade till och med "gula händer" men hittade inget svar på sin mystiska sjukdom.

Det visade sig iallafall vara Dove's summer lotion som han använde för att massera min rygg.
Fniss.



Om jag vore designer så skulle jag inspireras otroligt av hösten.

Bilden gör tyvärr inte färgerna rättvisa, men det var väldigt ljusa toner av orange, mintgrön, gul. Mums vilken fin klänning det skulle bli till exempel.

I samma hus är det galleri på helgerna. Idag var det öppet när jag gick förbi så jag passade på att kika in. Mycket fina tavlor, om man är intresserad av konst så ska man gå dit!

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback