Vilken datahacker..

.. man är!
Råkade radera bort bilder på kameraminnet innan jag hade lagt över dem till datorn. Nu var det bara runt 40 bilder men ändå blir man ju lite less. Så jag googlade lite, ladda hem ett gratis program som sökte efter bilderna och vips hej så hittade jag dem! Woho.

Helgen såg alltså ut så här:

Promenerade hem från praktiken och tog en längre omväg och knäppte lite kort på ditten och datten.


Träffade en gubbe med hund.
Ångrar mig att jag inte frågade honom ifall jag skulle maila bilden.. så jag måste nog gå runt och spana någon dag efter gubben.


Hitta en "hemlig" koja. Bakom sopsorteringen.


Men grym! Eller hur Linda?!


På fredag kväll testade vi en ny pizza.


Med rödbetor, chevre, honung och valnötter. Och det andra vanliga.
Mums!


Äntligen fyllt! Visst ser det lyxigt ut?!
Karln vann 6 flaskor på vinlotteriet på jobbet. Woho.


På söndag hälsade vi på karlns syster. Hjalle ville väldigt gärna läsa bok. Eller att jag skulle läsa boken.
Eller bara hålla i den så han kunde slita sönder sidorna och sen skylla på mig.
Smart.


Grym dräkt!


Karln försökte smöra in sig.
Dock är man ju favorit just nu in the Hällström family. Fick även "Peter, Erika är den bästa flickvännen av alla du haft!" av systerdöttrarna. Score!





Kommentarer
Postat av: Li

Första bilden var toknajs! Måste dit och fota jag åh :) Kojan ägde, shit! Jäklar vad söt Hjalle är, vilka ögon :)

2010-11-04 @ 09:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback