Indal

Igår var jag och masserade Elin och Krister.
De bor i Indal.
Det är rätt långt dit.
Men det tog exakt 30 minuter, så egentligen är det ju helt okej!
Nu tog jag inga kort, då jag var tvungen att hacka det igår.

Men jag fick träffa Iris, som hjälpte mig att massera. Och Greta och Ivar som inte var ett dugg lika varandra, trots tvillingegenskapen. Greta visade sig i sitt bästa jag, lurade mig med sköna blickar och stora leenden, medan hon bakom ryggen tog tag i Ivars öra och klämde åt.
Mohahahah, lät hon.
Nästan iallafall.

Mjuu uuh u uu, lät Ivar istället. Som Elin sa så bra, han blir nog som pappa Krister, inte alls högljudd och pratar inte i onödan.

Greta och Ivar

Iris

Det var hur mysigt som helst, fika efter massagen och lite "Bonde söker fru".
Nu är bara frågan om man får komma tillbaka, då vet man om det blev bra eller inte....
Elakt av mig. Nu kommer de känna sig tvungna.
Men det behöver ni inte!

Eller...? :)

Guldkorn från kvällen: Iris sitter i soffan medan Krister blir masserad.
"Pappa"
"Ja?"
"Jag sitter här borta"
"Okej, vad bra"
Iris ville bara försäkra pappa Krister att hon inte försvunnit under massagen.




Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Tack för igår, det VAR bra, men som du sa så ska jag pyssla med taktil massage istället...å inte hemma. Du kommer definitivt att bli anförtrodd igen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback