Seriöst

Såg på "Arga snickaren" förut.
Ett helt fallfärdigt hus, en familj med två små barn, kunde inte ens duscha ungarna för vattnet var för smutsigt, karln hade hela källaren full med leguaner som levde bättre än dem själva... osv.
Och så kommer arga snickaren dit, fixar nästa hela huset så det blir tipp topp och får knappt en reaktion av paret!
"Ja, nu kan man ju kalla det hemtrevligt iaf" var typ det enda.
INTE ENS EN TÅR!? Okej, man behöver väl inte storböla men lite känsla va!
Hallå!
Ge ett nytt hus till dem som uppskattar det. OUUFF!

Hetsigt det blev.
Förlåt.



Har tränat två gånger idag. Bodypump på lunchen och sen ett långt och härligt power yoga-pass nu på kvällskvisten. Berättar det här endast för att ni ska få lite dåligt samvete för att ni bara lökat idag. Moahahha.
Förlåt.

Lite kul var det dock på förra yoga-passet när en av dem som skulle deltaga trodde att jag var "ledaren" först. Hihi. Skryyyyt.
Förlåt.

Eller vadå förlåt?! Hur kul är inte det att någon tror att jag är en yoga-tränare?! Awesome!

Nu, sluta prata. Istället bilder.

JD kollade på när karln julpyntade på balkongen.


Invitomys med H&M-brudarna.


Träffade Jonke och Ytter ute. Väntar fortfarande på den där grymma festen som de lovade att ordna...!


Roberto var på besök hos oss för första gången. Lite blyg.


Karln fick mysa med råttkorven.


Marika fick sin välkommen-hem-fest. Hon sitter på de roliga bilderna ute. GIVE ME.
Det blev lite mat, efterrätt, ost och gott, vin och den nya saffransglöggen!


Fina Saga på TAFS.

frid vänner

Kommentarer
Postat av: normalin

MARIKA ÄR BRUNARE ÄN BAJS! vart festen bra? adda mig på skype malinsundelin6305

Postat av: Frida

jag saknar dig.

2010-11-18 @ 19:11:29
URL: http://www.fradafashion.com
Postat av: marika

jag ser typ röd ut malin, inte som bajs.

2010-11-18 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback