Hjälp oss till Gymnaestrada

Hej allihopa!
I juli 2011 så håller världens största gymnastik-event Gymnaestrada till i Schweiz, Lausanne under 1 vecka. Jag och mina gympatjejer försöker nu att samla in pengar för att kunna åka dit.
Därför undrar jag nu om ni vill hjälpa oss, genom att köpa produkter från New Body eller Ullmax som vi säljer. En perfekt julklapp till dig själv eller familj/vänner! Eller kanske till era anställda!

Kolla i produktkatalogerna på hemsidorna nedan, och meddela mig vilken produkt, storlek och adress. Ni betalar när ni får varorna och ni kommer att få dem innan julafton ifall det är en julklapp.

New Body
http://www.newbody.se/produktkatalog/

Ullmax
http://www.ullmax.se/index.asp?site=webshop

Hjälp oss genom att köpa något från Ullmax och/eller New Body, så att jag kan få tjejerna iväg på denna häftiga resa!



Ni kan ju inte motstå dem!

Eller oss ledare;

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback