Klassfest och golf

Ja, jag ska lära mig att spela golf. Så vi åkte och slog några slag. Säger man så?
Mästaren försökte lära mig.


Så duktig så.

Så här såg det ut först för mig.


Och tre sekunder senare.


Efter golfen blev det så sjukt fint väder så vi satte oss på balkongen (eller ballen som karln gärna säger) och drack ett glas vin och åt grillad halloumi och oliver.


Mys!



Igår då, då var jag och sålde in mig på ett företag och lyckades komma med i deras marknadsplan till nästa år.
Det firades sedan med lite klassfest/födelsedagsfest hos A-C.


Kom hem till en annan fest.

Så här glada blev Niklas, Johan och Ampe när de fick höra att de fick vara med på bloggen.
För jag är ju så känd.
Så nu är de också kända.



Och nu ska jag snart iväg och jobba på H&M.

frid vänner

Kommentarer
Postat av: olsson

Stek!

2010-05-22 @ 10:46:43
Postat av: Frida

ska vi bli golftanter tillsammans när vi blir gamla?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback