Imorgon är jag fri

Kan ni förstå?
Imorrn är det dags att ta farväl till gipset och välkomna Mr Burns-handen.
Jag hoppas verkligen att de hjälper mig att göra rent armen, extrahud.se.
Äckligt.


So long sucker!

Måste fråga läkaren vad meningen "Du får inte belasta handen på 8 veckor" innebär. Hur mycket/lite får jag belasta den då?

Sitter här nu och försöker få klart min projektbeskrivning inför LIA:n (Lära i arbetslivet). Börjar nästa vecka och ska vara på Kontorsfixarna i 8 veckor. Kommer bli riktigt roligt.
Dock får jag inte massera och det känns tråkigt att jag inte kan erbjuda det.


Kolla här, vilken fin grop vi har fått i hallen! Äntligen!

Här är nästan alla mina duktiga tjejer.

Här har vi Helena som gör en rondat flickis dubbelsalto. Och jag som står och passar där nere med en hand. Men med min starka högerhand!



Frid


Kommentarer
Postat av: Elin

Å vad skönt att slippa se de äckliga, nerkissade, snuskiga sjukhussängsmadrasserna nå mer!!



Snygg hand föresten, ska visa den på jobbet.

2010-03-03 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback