Google: fil i smoothie

Sitter och kollar om man kan ha fil i smoothies istället för yoghurt. Enda jag har hemma.
Får testa mig fram!

Har precis varit ute och joggat/promenerat. Varför jag skriver med slash promenerat, vilket man aldrig vill skriva egentligen, för man vill ju att alla ska tro att man har joggat 5 km runt i området.
Jo, det är för att efter en tredjedel av sträckan gjorde jag en riktig dundervurpa.
Ni vet en sån där när man halkar och stannar i luften ett par sekunder innan man faller ner på ryggen på isen.

En sån här;


Och jag var så nära att ta emot med min vänstra hand.
Men jag lyckades undvika det och landade på min högra hand istället. Känner inget nu så det borde inte vara någon fara.
Efter det promenerade jag iaf.
Och gjorde spurter i uppförsbackarna. Man vill ju visa sig duktig också.
Speciellt när bilarna far förbi.

Igår började jag min praktik på K-fixarna. Eget kontor och mottagning, lyx lyx lyx. Och imorrn har jag min första massage och coachsamtal.

Nu smoothie med fil!

frid vänner


Kommentarer
Postat av: Marika

Jag brukar ha fil i smoothies, varför skulle det INTE gå? WHAT WHAT WHAT??? :)

2010-03-10 @ 12:22:45
Postat av: Jennie

hahaha :) stackare! Och fil i smoothie är nog bättre än yoghurt så kör på de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback