För dåligt..

Jag har varit usel på att uppdatera på senaste.
Men känns som jag hellre är ute i det fina vädret! Bra ursäkt.

Vad har hänt då?

Jag har börjat praktiken på K-fixarna. Sitter med ett eget kontor och försöker styra upp träffar och hälsoprofilbedömningar. Det är kul!

Status på handen;

Fint va?
Har fått nå silikonaktigt som jag får he på det stora såret på natten för att det ska jämna ut sig. De använder det på brännskador och så. Ganska coolt.
Fortfarande stel i handen och jag får ju inte belasta den än, vilket är svårt att komma ihåg. Men det känns om jag har använt handen för mycket så.

Vi har haft karlns systerdotter Klara hos oss från tors-lör;

Klara till höger och hennes kompis Hanna till vänster.

Sen blev jag matförgiftad i fredags. När jag egentligen skulle jobba. Och jag behövde verkligen det där passet. Men icke. Kräkas och sova från 17.00-08.00 blev planen istället.
Tror orsaken var min egen currygryta. Ännu ett tecken på att jag inte ska laga mat.

Karln vill lära mig att laga mat.
Jag anser fortfarande att jag kan laga mat. Precis som de som inte kommer vidare i American Idol.

Iallafall, lyckades jag ta mig upp igår och följa med på fisketävling i kovland. Det enda jag fick i mig under dagen var blåbärssoppa och skorpor.
Sen tvinga Jens mig att köra ner "ladan" till isen. I hated it. Självklart skulle vi fastna.
Ska försöka knäppa kort på den så ni får se.


Nej.. nu ska jag fortsätta läsa "snabba cash". Vägrar att se den innan jag har läst boken.

frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback