Välkommen tillbaka Herr Ångest

- I'm baaaack! (Herr Ångest)
- Mm.. hej. (Jag)

Av andra skäl är han tillbaka denna gång. Förra gången var det angående jobb.
Nu är det angående pengar. Som jag inte har. Men lyckas spendera ändå.
I have a problem.

Har ni träffat Herr Ångest?
Här är han.

Ganska jobbig.


Här är Florije. När hon fixade sig imorse.. eller inte imorse heller. Vi klev upp kl 10.00.
Vi kom in till stan 14.45. Det kanske säger något om hennes seghet.
Och jag som är hetsen själv.
Eller jag menar tysk och effektiv.


Här är Sara, Florije och hennes lillasyster Shipe. Som är gravid i 8:e månaden. Inte precis i samma storlek som
Elin.
Okej, inte rättvist jämfört med tanke på att Elin fick tvillingar. Men kul ändå. För du var faktiskt HUUUUGE Elin.

Florije är inneboende hos Helge. Han är världens snällaste pensionär.
Han hade förberett med räkmackor och vitt vin när jag kom fram igår kväll.
Han skjutsar och gör allt för Florran.
Och han är fyndig också.


Nu; powernaptime.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback