Välkommen Helge!

Hej Helge, välkommen till min blogg!
Jag väntar på att ni ska komma upp och hälsa på mig i sommar!
Tack för senast, du är en klippa!

Helge, han är bra han. Här bor han förresten!

Fint va?


Ja, annars då? Jag tänkte bara flika in en snabbis här och berätta att jag har vunnit.
Jag som aldrig vinner.
Då vinner jag något som jag inte ens kan gå på.
Men jag vet en annan dam som gärna skulle vilja gå.
Vill ni veta vad det är?


Fast det är nu på måndag och på hovet i Sthlm.
Kristen och Taylor är alltså där och frågar på frågor och sånt, tävlingar, lite klippvisning av filmen m.m.


Här är Frida som fyllde år igår. Jag bjöd henne på lite pizza och vin på terassen. Mys.


Här är gänget på H&M. Vi åkte med Medvinds-båten igår och hade det trevligt.
Ser ni vad jag håller i?

Nu blire läger i Hudik!

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback