Serenad

"Serenad betyder ursprungligen en hyllningssång framförd nedanför en dams fönster nattetid."

Fast i detta fall utanför en krog.


Vi dansade i 4 timmar igår. Jag trodde dock att jag skulle vara mer slut i fötterna idag, men icke.
Jag fick testa ett par ljusbruna linser av Florije (de var tvättade och rena, och vi har inga ögonsjukdomar). Fast på mig blev det gula. Kände mig exotisk, lite alien.

Florran tog på sig ett par blåa.


Min nya topp. Sjuk fin rygg på den!


Här har vi världens bästa Helge som skjutsade och hämtade oss inatt!

Och kolla vad han är finurlig, dessa har han skapat av gamla bildelar och diverse.

Och här har han gjort en ståstol till barn som vill vara med när man diskar och lagar mat till exempel. Grymt? Jaa! Ska beställa en sån av honom när... jag får kids... någon gång i framtiden!


Vi dricker vatten efter en tuff omgång på dansgolvet.


Sara på G!

Nu ska jag hetsa Florran!

Frid

Kommentarer
Postat av: Frida

Erkänn att du indirekt förklarade om er noggranna linstvätt för att du hörde min röst eka i ditt huvud; "Nemen fy!"

Postat av: Jhonna

Hmm kan de va La Cocoa som en av bilderna är ifrån.... där ni sitter inslingrade i varandra??

2010-06-13 @ 19:10:17
Postat av: pensionären

tack för dom fina orden det var verkligen trevligt att lära känna Dej

2010-06-17 @ 16:34:53
Postat av: pensionären

glömmde att berömma din tjusiga blogg har Du lust kolla gärna min sons musikbloggar musik enligt jerry the tram session the boat session

2010-06-17 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback