Halmstad

Nu sitter jag i Halmstad i en källare och krökar.
Njae, källaren stämmer dock.
Igår satte jag mig på tåget mot Halmstad kl 11.40 och var framme.. kl 22.40.
2 ½ timma försenad också. Hua.

Som tur var hade jag datorn med mig.

Lite project runway och massa How I met your mother räddade min lååååånga resa.

Så nu sitter jag hos Florije, min barndomsbästis och väntar på att hon ska bli klar i duschen. Hon har alltid varit seg.. och är det tydligen fortfarande.
Vi är väldigt olika på så sätt.
Hon är morgontrött, jag morgonpigg.
Hon är seg, jag är tysk och effektiv.
Hon är lite ghetto, jag är en svensson.
Hon har sjuk humor, jag har.. sjuk humor.
Och det är där vi klickar. Sjukt roligt kommer vi att ha i helgen.
Aiiiight.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback