Golfproffs

Ett steg närmare till golfproffskarriären. Igår hade karln bokat in på mig en golfkurs.
Jag var så grym att jag slipper gå en grönt kort-kurs och behöver gå någon till kurs hos kursledaren så blire klart. Är man grym eller är man?

Nej, nu överdriver jag lite. Nog för att det med grönt kort var sant men det blir nog nästa sommar som jag är redo för proffskarriären.


Coolkille.se

I lördags så blev det grillning hos oss och sen en sväng på Invito och Oscar. En kul kväll blandat med goda drinkar, sång, humor och drama drama.
Fast inget nattkäk dock! För dåligt.

Cooltjej.se


Här är ceris-resorgänget som vi träffade på Invito. Trevligt folk! Som kände pappsen min också. Tror de fick lite panik då. Arg finsk pappa.

frid

Kommentarer
Postat av: Kniven

Hmm, det känns som det är nåt skumt med Marika. Hon ser så... snygg ut! Nåt är fel! :-) /Kniven

2010-06-12 @ 00:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback