Igen..

Ja, nu sitter jag här snart 2 på natten och är så där orolig igen. Över Lillan.
Hon har inte kommit hem.
Karln är ute (som sist) och jag har precis varit på en nattrunda utan resultat. Nu är det ju mörkt på kvällarna också så jag gick med en ficklampa och kikade, men det blev lite halvcreepy så jag gick hem efter en timma.
Jag tyckte jag hörde henne från skogen, eller det gula huset bredvid oss. Eller så var det bara inbillning.

Sitter med JD inne i sovrummet med stängd dörr just nu. Så jag kan ha ytterdörren öppen ifall hon kommer.
Det är också läskigt.. tyckte det lät i lägenheten nu.

...

Ninjadräkt på.

Kommentarer
Postat av: Marika

I'm gonna save you!!!!

2010-08-01 @ 03:14:37
Postat av: Marika

I'm gonna save you!!!!

2010-08-01 @ 03:15:03
Postat av: emmyg

RINGARNA ÄR FRÅN GLITTER :)

Postat av: Frida

Mer bloggeri:(

2010-08-05 @ 03:50:50
URL: http://www.fradafashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback