4-2

Till mig hittills. Det är alltså jag som tycker att Timo är lik the bad guy i Fifth Element.
Men karln säger att ni som röstat på bild 2 bara gör det för skojs skull för att gubben är så ful.
Är det sant, undrar jag?
Nej, inte gör ni så inte.


Nu sitter jag ensam hemma medan karln sover på golfbanan. Ja, inte direkt på banan utan i en stuga. Nörd.
Så vi kommer inte att träffas förrän på söndag.
Åker till pappsen i helgen, ska bli riktigt skönt. Ska försöka hinna med att sy dynor till balkongen, göra egna chokladtryfflar och göra något från Leilas kokbok.

Angående Leila, så ska jag och Marika göra alla recept sida för sida. Det började med att vi skulle hinna med det under augusti, men boken är rätt tjock och vi ville inte vara med varandra så mycket (eller jag ville det men...).
Så vi ska iallafall börja med kokostoppar tror jag det var?

Projektet heter "How to make your man fat fat fat". Eller "Feeders gone wild".

"Feeder is an individual who feeds another person. A feedee may be characterized as an individual choosing to gain weight with the aid of a feeder." - Wikipedia


Det där är målen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback