Vaxpropp?

Det känns som någon hugger med en nål i örat. Har haft det i mer än 3 veckor och det kommer någon gång varje dag.
Ringde till vårdcentralen och de sa att det kunde vara en vaxpropp då jag har varit ute rätt mycket i det kalla vädret plus lyssnat på musik med hörlurar.
Så jag har testat Revaxör två gånger. Och nada.
Gör fortfarande ont.

Så jag måste nog gå och kolla det.
Och nu har jag blivit snuvig.
Sådär lägligt inför jobb och fest i helgen.



Imorrn ska jag ragga lite LIA-platser. Jag har en plan.
Hoppas den går vägen för då kommer det bli awesome!


Business woman

Ja, jag har fortfarande inte fixat photoshop så mina paintskapelser kvarstår.

Nu ska jag fortsätta se "Halv åtta hos mig". Vårat nya favoritprogram.

Frid

Kommentarer
Postat av: Li

Haha, skön bild ^^

2010-01-21 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback