Vänta!

Hur kan jag göra hela situationen lite värre?
Jag sitter igår på soffan med en halvt förlamad hand, och ett minne av att jag nästa brände ner lägenheten i fredags. Hmm, och jag kan inte träna överkropp riktigt men jag tänkte att promenader och joggning går ju.

Men bara för att göra allt lite värre, så väljer jag istället att bryta lilltån.
Jo, det är sant. Kolla här.



Jag tappar lergodsgrytan på min lilltån, brister ut i gråt och sitter på golvet.
Karln hämtar is till mig.
Väl på köksgolvet inser jag att jag är galen.
Eller blir galen av att sitta på golvet.
För jag såg skräp, smuts, fläckar ÖVERALLT.

Så istället för att bete sig som en normal människa så börjar jag torka skåpen, golvet, spisen.
Men ger sen upp och tycker synd om mig istället.

ÄNDÅ så ska man ha på sig högklackat igårkväll så nu ser lilltån ut som att den ska falla av.
Men den kommer inte att göra det.
Jag har
läst på.


Det var en väldigt trevlig kväll igår men jag hade hellre velat vara kvar hos Cattis, där hade vi roligt!

frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback