Njutsurfa

Sitter här nu, i mitt mysiga kök och ser på nya greys.
Eller nu är det slut och jag måste vänta en hel vecka till nästa avsnitt. Suck.


Men jag ska passa på och njutsurfa lite.
Låter lite kinky faktiskt.
Inge porr, utan sitta och läsa och kolla på hemsidor som jag gillar.
H&M, Iform, böcker på adlibris, allt om mat osv.
Kanske myssurfa är bättre?

Och så ska jag skriva en inköpslista.
Jag älskar listor.
Känner att jag mer och mer börjar bli som Linda (syrran).
Hon är en post-it-dåre, listdåre, planeringsdåre, städdåre.
Och det är jag med.
And I liiiiiiiiiiiiiike it!

Jaja.



Vi köpte en ny lampa igår. Karln har velat haft den länge men jag har varit tveksam.
Men så ändrade jag mig. Jag gillar den.

Ja, som ni ser så måste vi sänka texten. Och det ska vi.
Och sen är det inte riktigt klart här hemma.
Vi försöker ta en sak i taget.
Och för oss som gärna köper allt på en gång, har det varit en pärs.
Men vi klarar oss!

Sen köpte vi också lite nya kuddar.



Nu ska jag njutsurfa.

frid



Kommentarer
Postat av: Li

Hehe :P Lampan var grym, läckert ljus av den!

2010-01-20 @ 14:04:41
Postat av: Jenn

Nu har jag sett den där lampan på flera ställen! Assnygg ju! Vart kommer den ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback