Mystiskt

"Västkusten finns där jag finns. Och du? Kent"

Det här sms:et fick jag för några dagar sen. Mystiskt, och lite roligt. Trodde det var Malin först som skickade det, låter lite som henne.
Men tror att det bara är skickat till fel person. Tråkigt.

Min hand känns sådär fortfarande. Lillfingret och ringfingret mår inte så bra. Dessutom försöker jag komma ihåg om de ville att jag skulle besöka dem eller en vårdcentral om 5 dagar.
Ja, det löser sig.
Dock har jag blivit väldigt risig i magen av pillerna jag fick med mig hem.
Det stod att biverkningarna kunde vara diarre, såg jag nu. Härligt.

Ord.
Underbart.
Livet.
Mysigt.
Kärlek.

Ord är intressanta.
Kanske pillerna som pratar nu..

Har iaf hittat en ny favorithemsida;
Kreativ Insikt


Dem här korten har jag hemma. Ska fixa ramar och hänga upp dem.
Härliga budskap och jag ler när jag ser dem.

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

hahaha tänkte skicka ett fult idag "funktionärskött är det bästa" men mina pengar tog slut. fick ett konstigt sms jag med "kuk i röven" ditt var lite snällare :P

2010-01-27 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback