Ett steg i vårat förhållande

Nu uppskattar jag dem små grejerna.
Vad djupt.
Mm..
Men man blir fan djup när man inte kan göra vissa grejer som man tycker är självklart.

Jag och karln har tagit ännu ett steg i vårat förhållande idag. Inga barn utan det har att göra med att kunna raka sig under båda armhålorna och inte bara en.
Han fick hjälpa mig att raka min ena armhåla. Förutom att jag står där naken med en påse runt ena handen, helt utan ett tryggt skydd, hjälplös och liten så måste han raka min välutväxta armhåla. Låter som att jag hade världens bush där nu men snarare lite sådär skevt glest, ni vet som när en tonårig finnig kille får sina första skägghårstrån ovanför läppen.

Tror han tyckte det var rätt fascinerande.
Och i måndags fick han skrubba min rygg inför operationen.
Det är väl ett förhållande så säg.


Så här sitter jag. Alltid.
Jag kan inte lägga ner handen eller låta den hänga fritt för då svullnar fingrarna upp och det gör helt enkelt ont.
Högläge. That's my motto.

Jag längtar tills;
- jag kan raka båda mina armhålor och inte bara en
- jag kan storstäda
- jag kan vika mina kläder
- jag kan skära min mat
- jag kan smörja in min högra arm med bodylotion
- jag kan tvätta och smörja in mitt ansikte med båda händerna

..och mycket mycket mer.

Jag har lyckats rosta lite mandlar och hasselnötter nu iaf. Mums.

Bra och nyttigt snacks!
Lägg nötterna på en plåt, ringla över olivolja, strö över salt och rör om.
In i ugn på 200 grader, 10 minuter (eller när de har fått färg/poppar). Salta lite till och låt svalna.

Brödet som jag bakade för någon helg sen freestylade jag lite med i receptet.
Det är lantbrödsmjöl och på paketet står receptet, men jag bytte ut sirapen till honung istället.




Frid

Kommentarer
Postat av: normalin

finhanden:) skickade allan så ja skulle komma ihåg. och så du skulle få ett musiktips sådär inför helgen

2010-02-08 @ 01:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback