Operation Errki

Vad hade hänt om jag inte hade ringt till ortopeden imorse?
Hade jag åkt till vårdscentralen och tagit ut stygnen som det var tänkt?

Ja, jag ringde alltså dem imorse för att jag ville fråga om fingrarna fortfarande skulle kännas bortdomnade 8 dagar efter olyckan. Fick åka dit direkt och så visade det sig att en sena är av ändå.
Och imorrnbitti ska jag opereras.

Det är ju bra iallafall! Och jag är glad att det inte är höger hand för tydligen ska jag först ha gips i 1 vecka, sen något gummibandskrux i 4 veckor och så skulle det ta 12 veckor innan handen är okej.
AAAAH. Tur tur tur att det inte är höger hand.

Wish me good luck tomorrow.





Kommentarer
Postat av: Lina

lycka till !:)

stackare :(

Postat av: ÄL

Men Errki, vad händer? fick en smärre chock när jag såg stygnen, tån och nu operation? När det gäller din matlagning så kan jag glädja dig med att jag misslyckades i helgen jag med. Gjorde stolt ca 2-3 liter svartvinbärssorbet som senare efter många provsmakningar smakade exakt som det luktar när man rensar nyfiskadfisk?! fråga mig inte hur, men jag lyckades!

2010-02-02 @ 19:53:06
Postat av: ÄL

Och lycka till imorgon!

2010-02-02 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback