Hur gör du mamma?

Det här inlägget kommer att ta tösen tösen år att skriva.
Varför?
Min hand är ju gipsad.
Hur orkar man skriva med hand när det går så sjukt mycket fortare med två? Mamma, du måste lära dig det.

Klev upp 06.00 för att skrubba mig för fjärde gången innan operationen. Trött.
Kom dit till 07.15, och fick klä om till den underbart smickrande sjukhusoutfiten med ett lakan med hål för armarna och öppen rygg. Visa rumpan och var nöjd.
Nejdå!
Inte gjorde jag det.

Jag var redan ritad och klar att opereras men det blev något missförstånd och någon annan hann före. Så jag satt och vänta i sängen till 10.00.
"Och eftersom det är dagen innan lill-lördag så får du en liten shot av mig"
Sen somnade jag.

Vakna, fick smärtstillande för att det gjorde så jädrans ont och såg ut så här;

Tummen upp!

Det är inte riktigt en smärta, mer som en molande värk vilket nästan känns värre. Åtminstone när man ska sova.
Låg där till 14.00 och så skjustade karln hem mig och tog hand om mig. Jag tror jag kan vänja mig vid det :)



Nu kom Marika och Jens förbi med nybakade bullar. Åh, jag blir alldeles rörd!
Har tryckt i mig två stycken och gömt resten för karln. Han vill ju att jag ska vara hård med honom.



Tog bara 1 timma att skriva det här, eeh.

frid


Kommentarer
Postat av: Frida

Min pappa skriver med höger pekfinger. Killen har verkligen inte bråttom! Tummen upp för det sa du, jaja? Tummen upp för allt?! Jaja whatever you say Errki!

Postat av: Veronica

Herregud vad jag lider med dig vännen. Du har då otur må jag säga. Både handen och tån nästan samtidigt. :o( Jag tänker på dig. Krya på dig.

Love you.

2010-02-08 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback